آموزش موفقیت و سئو سایت و جذب ثروت با قانون جذب

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

چک لیست سئو: مهمترین مراحل برای بهبود رتبه سایت شما در گوگل
در زیر مواردی از ابتدایی ترین الزامات سئو جانبلاغی را بیان می کنیم و هر یک را به تفصیل توضیح می دهیم. با ما بمان.

1- امکان خزیدن: امکان مشاهده صفحات از گوگل
همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، خزنده گوگل دائما در حال جستجو در وب، ورق زدن صفحات جدید و به روز شده و شبیه سازی رفتار کاربران است. این ربات در واقع برنامه ای است که با نام Web Crawler شناخته می شود. این ربات پیوندهای وب را به صفحات مختلف در اینترنت دنبال می کند، روشی که به عنوان خزیدن شناخته می شود. در نهایت، خزنده هر چیزی را که پیدا می کند به سرورهای گوگل گزارش می دهد.

به همین دلیل، مهم است که مطمئن شوید صفحات شما توسط ربات گوگل قابل خزیدن و مشاهده هستند. همچنین معماری سایت شما باید با استفاده از لینک های داخلی موثر، گشت و گذار در تمامی صفحات سایت را برای این ربات آسان کند. لینک داخلی لینکی است که در یک صفحه از سایت خود قرار می دهید و به صفحه دیگری در وب سایت خود پیوند می دهید. بعداً در مورد روابط داخلی مفصل صحبت خواهیم کرد.

چندین ابزار وجود دارد که می تواند به شما در تست خزیدن در وب سایت خود کمک کند، مانند ابزار ScreamingFrog. یکی دیگر از راه های آسان برای اینکه بفهمید سایت شما توسط گوگل بازدید شده است یا خیر و کدام صفحات در لیست گوگل قرار دارند، وارد کردن "site: yourdomain.com" در جستجوی گوگل است.

نمایش صفحات-ایندکس شده-در-google
نحوه مشاهده صفحات ایندکس شده سایت با دستور (Site :)
لازم به ذکر است که استفاده از دستور (: سایت) روش دقیقی نیست و برای مشاهده دقیقتر صفحات ایندکس شده توسط گوگل می توانید به قسمت Index Coverage در سرچ کنسول گوگل مراجعه نمایید. اگر هنوز برای کنسول جستجوی گوگل ثبت نام نکرده اید، زودتر این کار را انجام دهید. با استفاده از این ابزار می توانید تعداد صفحات ایندکس شده، لینک های سایت ورودی و عملکرد سئو محمد جانبلاغی سایت را برای کلمات کلیدی مختلف بررسی کنید.

نحوه بررسی نمایه صفحات در کنسول جستجوی گوگل را نشان دهید
نحوه بررسی وضعیت ایندکس در صفحه ای از سایت در کنسول جستجوی گوگل
بیشتر بخوانید: کنسول جستجوی گوگل چیست؟ از 0 تا 100 کنسول جستجوی گوگل و نحوه نصب و فعال سازی آن را بیاموزید

اگر کل سایت شما یا برخی از صفحات هنوز توسط گوگل ایندکس نشده اند، ممکن است دلایل زیر داشته باشید:

سایت شما یک سایت جدید است و هنوز توسط گوگل بررسی نشده است.
تعداد لینک های ورودی به سایت شما کم است.
ساختار لینک های داخلی سایت شما نامناسب است. گوگل برای یافتن صفحات شما به لینک های داخلی نیاز دارد و صفحات بدون لینک داخلی معمولا ایندکس نمی شوند.
با استفاده از تگ No-index در تنظیمات فنی سایت، از ایندکس شدن سایت یا صفحه توسط ربات های موتورهای جستجو جلوگیری کرده اید.
تنظیمات فایل Robots.txt: این فایل یک فایل متنی است که به گوگل می گوید کدام قسمت های سایت را می تواند بررسی کند و بررسی کدام قسمت ها ممنوع است.
بیشتر بخوانید: فایل robots.txt چیست؟ اهمیت و نحوه ایجاد فایل ربات

2- سازگاری با موبایل
با گسترش تلفن های هوشمند برای استفاده روزمره، افراد بیشتری در گوگل با تلفن های همراه خود جستجو می کنند. طبق آمار ۶۳ درصد از جستجوهای گوگل از طریق تلفن همراه انجام می شود. در سال 2019، گوگل اعلام کرد که برای ایندکس کردن وب سایت ها، ربات گوگل در حال تحقیق در مورد نسخه موبایل سایت است. این تغییر اهمیت داشتن نسخه سازگار با موبایل را بیشتر کرده است. برای بررسی سازگاری وب‌سایت خود با دستگاه‌های تلفن همراه، می‌توانید از ابزار تست سازگاری تلفن همراه با نام Mobile Friendly Testing Tool که توسط گوگل ارائه شده است استفاده کنید.

وضعیت سازگاری وب سایت Ladder Digital Group را در ابزار تست سازگاری موبایل گوگل بررسی کنید
سازگاری با سایت موبایل گروه نردبان را با ابزارهای ویژه گوگل بررسی کنید. اگر سایت شما با دستگاه های تلفن همراه سازگار است، پیام صفحه مناسب برای دستگاه های تلفن همراه را مشاهده خواهید کرد.
سازگاری با موبایل یکی از مهمترین نکات برای سئو است و شامل موارد زیر است:

واکنش گرا باشید یا سایت را به درستی در دستگاه های مختلف نمایش دهید
دسترسی آسان به منوی تلفن همراه
از تصاویر کوچک استفاده کنید
خوانایی متون و انتخاب فونت با اندازه مناسب
خوب است بدانید:
به گفته Adobe، اگر سایت شما در تلفن های همراه عملکرد خوبی نداشته باشد، از هر ده بازدیدکننده هشت نفر وب سایت شما را ترک خواهند کرد.
امروزه اکثر وب مسترها به اهمیت سازگاری با موبایل واقف هستند و اگر بخواهید سایتی با وردپرس طراحی کنید با انتخاب یک قالب وردپرس معتبر و مناسب اکثر موارد اساسی در مورد سازگاری با موبایل حل می شود. اما هنوز یک نکته مهم برای سئوی موبایل وجود دارد که نیاز به توجه بیشتری دارد: سرعت بارگذاری سایت! با توجه به محدودیت های دستگاه های تلفن همراه، سایت هایی با سرعت بارگذاری بالاتر رتبه های جستجوی بهتری را کسب می کنند

منبع: janblaghy

 

gg.gg| v.ht | rb.gy |bit.ly |bit.do | 0rz.tw | tinyurl.com | u.to | cutt.ly | did.li | urlpetite.fr | mub.me | abre.ai

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۱ ، ۲۳:۲۳
مدیر سایت

طراحی وب سایت از زمان ایجاد اولین وب سایت در سال 1991 مسیر طولانی را طی کرده است. در حال حاضر بیش از یک میلیارد وب سایت در اینترنت وجود دارد، بنابراین جای تعجب نیست که بازار طراحی وب سایت همیشه داغ است و بسیاری از کاربران به دنبال ایجاد و طراحی یک وب سایت هستند. وب سایت جدید. هر روز برای خود یا برای تجارت شما. برای طراحی سایت محمد جانبلاغی توسط محمد جانبلاغی بنابراین این صنعت و بازار پر رونق به این زودی ها به جایی نمی رسد. اگر هدف شما طراحی سایت است یا می خواهید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید، به شما این اطمینان را می دهیم که با مطالعه این مقاله با تمامی جنبه های طراحی سایت از صفر تا صد آشنا خواهید شد.

 

طراحی وب چیست؟
 

اگر بخواهیم یک توضیح کلی و ساده در مورد طراحی وب ارائه دهیم، باید بگوییم که طراحی سایت هنر برنامه ریزی و چیدمان محتوا در یک صفحه وب است.

بنابراین می توانید محتوای خود را با جهان به اشتراک بگذارید. بسیاری از افراد برای اهداف مختلف وارد وب می شوند و به دلیل اهداف خود می توانند یکی از مدل های زیر را برای وب سایت خود انتخاب کنند.

 

وب سایت ارائه نمونه کارها
وب سایت یک فروشگاه فروش محصولات
وب سایت شرکت جهت ارائه و معرفی مجموعه شما
وبلاگی برای به اشتراک گذاشتن مطالب، دانش و اخبار با دیگران
وب سایت رستوران برای رزرو و همچنین سفارش غذا
وب سایت ارائه خدمات برای ارتقای کسب و کار و جذب مشتریان جدید
 

انواع سایت ها

 

نقش اصلی طراحی وب سایت مربوط به ظاهر یک وب سایت است که می تواند در تجربه کاربری بسیار موثر باشد.

 

اگر بخواهیم با مثال توضیح دهیم باید بگوییم طراحی وب مانند طراحی داخلی ساختمان است که هر چه طراحی داخلی ساختمان بهتر و چشمگیرتر باشد افراد بیشتری را به خود جذب می کند.

 

 حضور اینترنت در دنیای امروز یکی از مهم ترین عوامل در توسعه هر کسب و کاری است و به همین دلیل طراحی وب سایت در سال های اخیر اهمیت بسیار بیشتری یافته است. در تهیه این متن سعی شده تمامی اطلاعات کلی برای آشنایی با ابعاد طراحی وب به شما بگوییم تا در آینده برای طراحی و توسعه وب سایت خود از آن استفاده کنید.

 

 7 موضوع اصلی در طراحی وب که باید بدانیم
 

تفاوت طراحی وب و توسعه وب
اصول طراحی سایت
طرح بندی وب سایت
اجزای مهم در طراحی وب سایت
عناصر بصری در طراحی وب
پشتیبانی وب سایت
بهترین منابع الهام برای طراحی وب سایت
 

1. تفاوت بین طراحی وب و توسعه وب
 

اولین چیزی که در بحث طراحی وب باید به آن توجه کرد، تفاوت بین طراحی وب و توسعه وب است

 

زیرا این دو معمولا با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند.

طراحی وب سایت به ظاهر سایت مربوط می شود. طراح وب وظیفه دارد ظاهر وب سایت را طوری طراحی کند که مخاطب جذب وب سایت شود. در ادامه به تفصیل در این مورد بحث خواهیم کرد.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز مطالعه کنید: راهنمای طراحی سایت های کسب و کار کوچک (درس صفر تا صد)

 

توسعه وب درباره پایه و بدنه یک وب سایت است. توسعه دهنده وب وظیفه طراحی ساختار یک سایت را بر عهده دارد و هر چه ساختار این سایت اصولی و قدرتمندتر باشد کار با این سایت آسانتر خواهد بود. قسمت توسعه وب سایت با کد نویسی انجام می شود.

اکنون به طور خلاصه به زبان های برنامه نویسی اصلی در طراحی و توسعه وب می پردازیم:

 

Html یک زبان برنامه نویسی است که برای ایجاد وب سایت های فرانت اند استفاده می شود. از این زبان برای نوشتن ساختار و اسکلت سایت استفاده می شود.
 

CSS یک زبان برنامه نویسی (یا بهتر است بگوییم سبک و نشانه گذاری) است که حاوی تمام اطلاعات مهم در مورد ظاهر وب سایت است. CSS و Html با هم کار می کنند تا ظاهر سایت را ایجاد کنند، از جمله طرح فونت اصلی و سایر عناصر ظاهر وب سایت Define.
 

CMS یا سیستم مدیریت محتوا بخشی از نرم افزاری است که محتوای دیجیتال یک وب سایت را مدیریت می کند. با ویژگی ها و اطلاعات اولیه CMS، هر کسی می تواند یک وب سایت خوب بدون نیاز به دانش توسعه وب و کدنویسی ایجاد کند.
 

2. اصول مهم در طراحی سایت
 

دانستن اینکه کدام عناصر طراحی سایت شما را خوب می کنند و همچنین اینکه چگونه می توانید از آنها در کار خود استفاده کنید مهمترین نکته ای است که در این قسمت به آن می پردازیم.

اصول اولیه طراحی سایت بر اساس تئوری ها و تجربیات هنرمندان و طراحان برای مکان یابی بخش ها و عناصر در سایت تعیین می شود. استفاده از این اصول می تواند به طراحان کمک کند تا سایتی با ظاهری بسیار مرتب و زیبا طراحی کنند.

البته، هیچ یک از این اصول را نمی توان قانون نامید، و باید به عنوان یک راهنما و منبع الهام در نظر گرفته شود، همانطور که پیکاسو می گوید: "قوانین را به عنوان یک حرفه ای یاد بگیرید تا بتوانید به عنوان یک هنرمند آنها را زیر پا بگذارید." اصول طراحی وب را یاد بگیرید و سپس می توانید جزئیات را به دلخواه تغییر دهید.

 

آشنایی با اصول طراحی

 

تعادل
 

تعادل بصری یکی از مهمترین عناصر در طراحی وب سایت است، یعنی. خارجی.

منبع: جانبلاغی

 

gg.gg| v.ht | rb.gy |bit.ly |bit.do | 0rz.tw | tinyurl.com | u.to | cutt.ly | did.li | urlpetite.fr | mub.me | abre.ai

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۱ ، ۲۳:۰۱
مدیر سایت

یکی از موثرترین راه ها برای بهبود سئو، دریافت بازخورد است. سئو معمولاً از سه دسته تشکیل شده است: سئو داخلی، سئو خارجی و سئو فنی. استراتژی و راه حل اصلی در فرآیند سئو خارجی استفاده از لینک بیلدینگ (خرید لینک) و بهره مندی از مزایای آن است.

در این مقاله ابتدا با مفهوم لینک و اهمیت آن برای سئو آشنا می شوید و سپس با انواع لینک ها و رفرنس ها آشنا می شوید. علاوه بر این، پس از آن، شما به طور کامل از مزایا و معایب خرید بازخورد، نکاتی در مورد آنچه باید و نباید هنگام خرید بازخورد بخرید آگاه خواهید شد. با ما بمان.

بازخورد چیست؟
بازخورد چیست؟ ابتدا معنی دقیق بازخورد و ماهیت آنها را به ما اطلاع دهید خرید بک لینک محمد جانبلاغی و درک کنیم. فرض کنید دو سایت متفاوت داریم تحت عنوان های سایت X و سایت Y حالا لینک سایت Y را در سایت X ایجاد می کنیم، این لینک یک بک لینک به سایت Y است.

به عبارت دیگر، زمانی که یک لینک از یک سایت به سایت دیگر ایجاد می شود (یعنی کاربر با کلیک بر روی آن از سایت مبدأ به سایت هدف منتقل می شود)، آن لینک یک بک لینک به سایت هدف است.

این نوع پیوند به عنوان بازخورد داخلی برای سایت مورد نظر و پیوند خارجی برای سایت منبع ایجاد کننده آن لینک در نظر گرفته می شود.

به عنوان مثال، در تصویر زیر، لینک سبز بازخورد به ما است. چون سایت دیگری لینک سایت ما را دارد.

موتورهای جستجو مانند گوگل از طریق لینک های خود پیوند بین سایت های مختلف را پیدا می کنند. گوگل بر اساس صحت سایت منبع، امتیاز و امتیاز به سایت مورد نظر اختصاص می دهد. سپس سایت های مختلف را با توجه به آن نتیجه و سایر نتایج آنها اولویت بندی کرده و در صفحه نتایج جستجو نمایش می دهد. بنابراین یکی از مهم ترین عوامل برای رتبه بندی موتورهای جستجو، در دسترس بودن بازخورد قوی و قابل اعتماد است.

این تعریف ساده به نظر می رسد، اما موضوع مراجع و پیوندها بسیار گسترده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

انواع لینک های موثر بر سئو از نظر کدنویسی html
لینک ها صفحات و ویژگی های متفاوتی دارند که هرکدام برای مکان و زمان متفاوتی مناسب هستند و شما باید از هر کدام با توجه به نیاز خود استفاده کنید. بنابراین قبل از هر اقدامی باید انواع اتصالات را بشناسید و هدف استفاده از هر کدام را درک کنید.

صفحات و ویژگی های هر پیوند در تگ پیوند ذکر شده است. از جمله این خواص می توان به صفت rel اشاره کرد. این ویژگی که به معنای لینک است، نوع پیوند بین دو سایت را نشان می دهد.


طبق گفته گوگل 14 نوع ویژگی rel برای لینک ها وجود دارد، به عبارتی ما 14 نوع لینک در دنیای شبکه داریم که 4 نوع آن را باید در دریافت لینک در نظر گرفت. در ادامه به آنها توجه خواهیم کرد...


1- لینک برگشت را دنبال کنید
به لینک هایی که Rel در تگ ردیابی آنها اختصاص داده ایم یا اصلاً تگ rel وجود ندارد، پیوندهای ردیابی نامیده می شوند.

لینک مقابل نمونه ای از لینک زیر است: نرم افزار کاربر مجازی که کد HTML و برچسب آن به شرح زیر است.

<a href="https://www.v-user.com"> نرم افزار کاربر مجازی </a>

البته این لینک را می توان به صورت زیر نیز نوشت:

<a href="https://www.v-user.com" rel="dofollow"> نرم افزار کاربر مجازی </a>

این لینک ها بیشترین تاثیر را در سئو دارند. زیرا زمانی که سایتی لینک ردیابی به سایت دیگری ایجاد می کند به این معنی است که سایت مبدأ سایت مورد نظر را کاملا معتبر و مفید می داند و مستقیماً به کاربران و موتورهای جستجو ارائه می دهد. در نتیجه گوگل بیش از هر چیز به این نوع لینک ها اهمیت می دهد و آنها را به دقت رصد می کند.

ایجاد لینک بعدی علاوه بر تاثیرگذاری در سئو و نتایج سایت هدف، در سئو سایت مبدا نیز موثر است.


2- فیدبک نوفالو
قابلیت نوفالو در سال 2005 برای جلوگیری از ارسال لینک های اسپم (لینک های اسپم و بیهوده) ایجاد شد و هدف آن این است که اگر یک سایت معتبر به سایتی نامعتبر لینک داد، موتور جستجو متوجه اعتبار سایت مبدا تا مقصد شود. توزیع نمی کند، در واقع هدف از این کار مبارزه با اسپم بود!

در قسمت بالا اشاره کردیم که لینک زیر هم روی سایت مبدأ و هم بر روی سایت مقصد تاثیر دارد. اما لینک نوفالو تاثیری بر سایت مبدا و سازنده لینک ندارد و تاثیر آن در سایت هدف کمتر از لینک زیر است.

این پیوندها از نظر ظاهری کاملاً شبیه پیوندهای زیر هستند، اما ما در واقع rel را در تگ nofollow آنها قرار می دهیم.

به مثال زیر توجه کنید:

's

در این صورت برای موتورهای جستجو این پیام را ارسال می کنیم: "ما این لینک را از نظر قابلیت اطمینان، صحت و صحت ضمانت نمی کنیم و فقط آن را ذکر می کنیم، بنابراین علاقه ای ندارید زیرا ممکن است اسپم و بی کیفیت باشد یا" چیزی ندارد. برای انجام با محتوای این صفحه!"

گوگل تا چند سال پیش علاقه ای به این لینک ها نداشت و حتی اعتراف کرد که این لینک ها را نمی خزند! اما سال های اخیر نشان داده است که لینک های نوفالو روی سئوی سایت نیز تاثیر دارند، البته این تاثیر

 

gg.gg| v.ht | rb.gy |bit.ly |bit.do | 0rz.tw | tinyurl.com | u.to | cutt.ly | did.li | urlpetite.fr | mub.me | abre.ai

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۱ ، ۲۲:۵۶
مدیر سایت

سیم چیست: هادی تک هسته از فلز ساخته شده و از عایق پلیمری PVC ساخته شده است. این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که دو نوع آن از آهن و استیل می باشد. سیم ها کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان دارند. برای این کار تولیدکنندگان این محصول شمش های مورد نیاز برای تولید را در کوره های داغ قرار می دهند و در دمای تقریبی 1200 درجه سانتی گراد در معرض حرارت قرار می دهند تا ذوب و ذوب شوند. سپس با در نظر گرفتن قطر مورد نیاز، شمش را به تعداد دفعات عبور از ماشین آلات افزایش دهید تا به قطر مورد نظر برسد.

سیم ها به سیم پیچ دستگاه ها تبدیل می شوند. لازم به ذکر است که پس از سیم پیچ شدن این محصول دمای آن تقریباً 980 درجه سانتیگراد بوده است. اگر سیم ها به طور معمول خنک شوند، برای خرید مفتول گالوانیزه بسیار شکننده می شوند، بنابراین توسط ماشین ها خنک می شوند و سپس برای بسته بندی آماده می شوند. سیم یا سیم خشک، این نوع سیم که تک هسته است.

سیم آن معمولا از مس است. سیم یکی از پرکاربردترین اقلامی است که با فرآیند نورد گرم تولید می شود. مفتول دارای سطح مقطع گرد و کلاف است. این نوع سیم ها به دلیل انعطاف پذیری زیاد می توانند در اشکال مختلف موجود باشند. علاوه بر این، آنها مقاومت زیادی دارند و خاصیت مغناطیسی ندارند. ترکیب این دو ویژگی آن را به نمونه ای برجسته در صنعت تبدیل می کند

انواع تلفن
انواع تلفن
سیم گالوانیزه سرد

این نوع سیم ها از سیم مشکی ساخته می شوند. به این ترتیب ابتدا سیم سیاه تمیز می شود. سپس با الکترولیز یک لایه روی سیم مشکی قرار می گیرد. سیم های گالوانیزه سرد در دو سیم پیچی و شاخه ای موجود می باشند.

سیم گالوانیزه گرم

این نوع سیم ها با فرآیند نورد گرم تولید می شوند. در این فرآیند، هنگامی که سیم سیاه گرم شد، آن را در حمامی پر از مذاب غوطه ور می کنند و یک لایه روی روی سطح آن قرار می دهند. سیم های گالوانیزه گرم نرم و دارای سطح صاف هستند.

»سیم مشکی یا آرماتور

این نوع سیم ها نیز از سیم مشکی رنگی هستند که در معرض حرارت قرار گرفته و نرم شده اند. به این گونه هادی ها هادی های تقویت کننده نیز می گویند.

»سیم سفید

سیم های سفید یکی از مهم ترین سیم ها هستند زیرا در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند. این مفتول نیز به روش گالوانیزه سرد و گرم تهیه می شود.

"سیم فلزی

سیم های فولادی که به دلیل انعطاف پذیری و استحکام کششی معروف هستند. آنها به دو نوع فولاد پارچه ای و فولاد بدون پارچه طبقه بندی می شوند. برای ساخت پارچه، میله های تقویت کننده فولادی در حین کار بیرون کشیده می شوند.

مش سیمی

توری سیمی با قطر 1.5 تا 9 میلی متر به صورت کلاف، شاخه و قرقره با سطح صاف ارائه می شود. این محصول در صنایع مختلفی مانند ساخت لوازم برقی و قطعات مورد استفاده قرار می گیرد. مش سیمی در تولید پین، صنعت آشپزخانه، رخت آویز، رخت آویز، کیف و مسافرتی، قفس، صنعت خودروسازی کاربرد فراوانی دارد.

روش تولید تلفن
آسیاب های غلتکی شمش ها را در کوره های داغ گرفته و تا دمای 1200 درجه سانتیگراد گرم می کنند. هنگامی که شمش کاملا ذوب شد، به صورت مکانیکی وارد دستگاه های غلتکی می شود. تعداد عبور شمش از تجهیزات نورد بستگی به قطر مورد نیاز سیم دارد.

هنگامی که سیم ها به طور یکنواخت پیچیده می شوند، توسط تجهیزات تولید سیم پیچ به سیم پیچ یا توپ تبدیل می شوند. روش خنک کردن سیم به این صورت است که در مرحله اول نورد دمای آن تقریباً 55 درجه سانتیگراد و در مراحل بعدی 92 درجه و در مرحله نهایی 55 درجه کاهش می یابد. در این شرایط سیم در مرحله نهایی دارای دمای تقریباً 980 درجه سانتیگراد است. اگر افت دما بیشتر از آن باشد، پس از نهایی شدن این مراحل، سیم بسیار شکننده خواهد بود.
دمای 727 درجه سانتیگراد در فرآیند سرد شدن بلوکهای مذاب در هنگام تبدیل آنها به سیم، دمای بحرانی نامیده می شود. در این دما کربن موجود در آهن به صورت فاز پرلیتی تشکیل می شود.

فاز پرلیت آهن را سخت می کند. سخت شدن سیم باعث ایجاد مشکلاتی در ساخت سیم کشش می شود، در صورت وجود سوراخ در سیم برای گاز می توان علت آن را در گرفتن گازهای ایجاد شده در هنگام تشکیل و سخت شدن شمش جستجو کرد. مطلوب است که این هاف شمش را در خلاء تولید کند که این امر به ویژه در کارخانه های مدرن انجام می شود.

برنامه های ویژه در تلفن
برنامه های ویژه در تلفن
هادی کابل که به نام هادی صلب، سیم کشی ثابت یا هادی خشک نیز شناخته می شود، معمولا در سیم کشی داخلی تابلوهای برق و توزیع کننده ها استفاده می شود. علاوه بر این، استفاده از سیم در داخل لوله ها و زیر گچ نیز رایج است. لازم به ذکر است که از سیم های جفت تابیده می توان برای اتصال تابلوهای کنترل، در ساخت دسته سیم و همچنین الکترونیک صنعتی استفاده کرد. سیم کابل است

 

gg.gg| v.ht | rb.gy |bit.ly |bit.do | 0rz.tw | tinyurl.com | u.to | cutt.ly | did.li | urlpetite.fr | mub.me | abre.ai

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۱ ، ۲۲:۴۸
مدیر سایت

ویترای در دیوارپوش های شیشه ای، شیشه بین کابینت ها، دیوارپوش ها در بسیاری از جاهای دیگر کاربرد دارد و به این مکان ها زیبایی می بخشد.

شیشه رنگی چیست؟

 

شیشه ویترای یکی از انواع شیشه هایی است که در دکوراسیون و معماری کاربرد فراوانی دارد. از شیشه های رنگی در شیشه های رنگی بین کابینت ها، لابی شیشه ای رنگی لاکوبل، پوشش های دیواری شیشه ای رنگی، ساختمان های تجاری و اداری، مراکز خرید و بسیاری مکان های دیگر استفاده کنید. ساختار شفاف شیشه رنگی تترافرم با نوعی رنگ کوره ای مخصوص شیشه ساخته شده است. به این نوع لیوان رنگی که در دمای 550 درجه پخته می شود شیشه لاکی رنگی می گویند. در ادامه مقاله بیشتر به نحوه تولید ویترای می پردازیم.

در این مقاله به زیباترین ساخت و سازهای شیشه رنگی ساخته شده با شیشه رنگی، قیمت شیشه رنگی، انواع شیشه رنگی و نحوه تولید شیشه رنگی می پردازیم تا بهتر با نوع این شیشه آشنا شوید.

زیباترین پروژه های ساخته شده از ویترای

شیشه های رنگی در لابی
52

ویترای به دلیل داشتن ایمنی و مقاومت در برابر حرارت و ضریب ضربه بالا بهترین گزینه برای استفاده در ساخت دیوارپوش های شیشه ای می باشد. از ویترای در گذر ارگ تجریش و پالادیوم به عنوان روکش شیشه رنگی استفاده می شود. انواع شیشه های رنگی به کار رفته در این ساختمان شیشه های ویترای مشکی و ویترای طلایی می باشد. ضخامت ویترای در دیوارپوش 6 میل یا شیشه ویترای 8 میل است.

 شیشه رنگی بین کابینت

53

تولید ویترای در ایران عمدتاً در ساخت و ساز استفاده می شود. ویترای در فضای بین کابینت ها با براقیت و تنوع رنگی بالا و تنوع رنگ بسیار زیاد استفاده می شود.ویترای بین کابینت ها محافظت شده و مقاوم در برابر حرارت بوده و در برابر شعله اجاق گاز مقاوم می باشد.نصب ویترای آسان است و عبور از بین کابینت ها سطح مورد نظر می چسبد..

2. پوشش شیشه ای رنگی

در دیوارپوش شیشه ای از ویترای استفاده می شود که جایگزین سنگ و سرامیک شده است و در اندازه جامبو جامبو بزرگ با رنگ های تزئینی و زیبا قابل ساخت می باشد.ابعاد ویترای در اکثر ابعاد حدود 3 متر در 2 متر می باشد. با عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 3 متر اندازه گیری و نصب می شوند. دیوارپوش های شیشه ای رنگی بسیار محبوب هستند و در اکثر مراکز خرید مورد استفاده قرار می گیرند. شیشه سیاه بیشتر در راهروها استفاده می شود. شیشه رنگی عمدتا در ساخت سازه های شیشه ای بزرگ و نمای شیشه ای استفاده می شود. نصب شیشه های رنگی برنز دودی و رفلکس در نمای ساختمان استفاده می شود اما از ویترای لاکوبل در نما استفاده می شود.

 

نحوه ساخت شیشه های رنگی

برای تولید شیشه های رنگی اقدامات زیادی انجام می شود و زمان زیادی صرف آن می شود. در این قسمت از مقاله به بررسی مراحل تولید شیشه های رنگی پرداختیم.

3. تولید شیشه های رنگی

در کارخانه ویترای قبل از ساخت طرح با انواع ویترای ابتدا باید ترکیبی مشترک از تولید ویترای مورد نظر را روی شیشه طراحی کنید. به طرح هایی که در صنعت شیشه روی شیشه انجام می شود، شابلون می گویند. ویترای پس از رنگ آمیزی به فر سکوریت هدایت شده و در دمای 550 درجه پخته می شود. تمامی رنگ های ویترای وارداتی از ایتالیا و آلمان می باشد. پس از رنگ آمیزی شیشه های رنگی، شیشه به سرعت خنک می شود و شیشه های رنگی به بیرون از دستگاه شیشه ای رنگی هدایت می شوند.

2. شیشه های رنگی را برش دهید

در این قسمت ابعاد شیشه رنگی با دستگاه برش میز CNC برش داده می شود، دقت این دستگاه کمتر از 1 میلی متر است، پس از برش شیشه رنگی در صورت نیاز به قسمت سوراخ دار یا توکار منتقل می شود. شیشه.

3. لعاب

در این مرحله از تولید شیشه رنگی، شیشه را تمیز کرده و شیشه رنگی برای لعاب کاری آماده می کنند. لعاب شیشه از مواد معدنی ساخته شده است.

انواع شیشه های رنگی

انواع مختلفی از شیشه های رنگی وجود دارد. اگر بخواهیم نمونه ای از انواع شیشه های رنگی بیاوریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیشه رنگی لاکوبل
این نوع ویترای در کارخانه های شیشه سازی با دستگاه های رنگ آمیزی پیشرفته تولید و به بازار عرضه می شود که نوعی ویترای است که در فر پخته می شود. و رنگ های جذاب و چشمگیر وجود دارد. اما نما بوده و عمدتاً به عنوان پوشش دیوارهای داخلی ساختمان استفاده می شود.

شیشه های رنگی تزئینی
یک طرف این نوع ویترای صاف و طرف دیگر آن طراحی شده است. ضخامت این نوع شیشه 4 تا 6 میلی متر است. و بیشتر برای کارهای تزیینی و مدرن با طرح و سلیقه ترکیبی با تکنیک مات و سندبلاست و اسید کاری و حکاکی روی شیشه های رنگی.

قیمت ویترای

اگر بخواهیم قیمت دقیق ویترای را بگوییم ابتدا باید بگوییم که ویترای های موجود در بازار به دو دسته تقسیم می شوند و با هم متفاوت هستند. دسته اول شامل شیشه رنگی Lacobel است که تقریباً 750 هزار متر مربع قیمت دارد. و دسته دوم شامل شیشه های رنگی شفاف است.

https://www.tetraform.com/

 

gg.gg| v.ht | rb.gy |bit.ly |bit.do | 0rz.tw | tinyurl.com | u.to | cutt.ly | did.li | urlpetite.fr | mub.me | abre.ai

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۱ ، ۲۲:۴۵
مدیر سایت