آموزش موفقیت و سئو سایت و جذب ثروت با قانون جذب

 طراحی سایت   طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) در دنیای دیجیتال مارکتینگ فرآیندی است که از طریق آن می توانید ترافیک ارگانیک وب سایت خود و همچنین موقعیت آن را در صفحه نتایج جستجوی موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ بهبود بخشید. سئو مقوله بسیار گسترده ای است و علاوه بر ایجاد محتوای با کیفیت برای وب سایت، باید وضعیت فنی وب سایت خود را نیز زیر نظر داشته باشید، از سایت های دیگر لینک بگیرید و در زمینه کاری خود حضور فعال داشته باشید.

 مطالب این مقاله
 موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟
 چرا سئو مهم است؟
 سئو چگونه کار می کند؟
 محتوا
 انواع محتوا
 سئو فنی
 معماری وب سایت
 قابلیت اطمینان و قابلیت اطمینان
 ایجاد اتصالات
 معرفی کاپریلا به عنوان اولین سیستم تبلیغات کلیدی هدفمند در ایران
 ارائه نشریلا به عنوان بهترین بستر برای ارسال خدمات، گزارش های تبلیغاتی و بررسی محصولات
 سئو متولد شده است
 رسانه های اجتماعی
 سوالات متداول در مورد سئو
 آخرین کلمه در مورد سئو و اهمیت آن برای کسب و کار شما
در این مقاله شما را با هر آنچه که باید در مورد بهینه سازی موتور جستجو یا سئو بدانید آشنا می کنیم. برای انجام این کار، لازم است ابتدا با نحوه کار موتورهای جستجو مانند گوگل آشنا شوید، الگوریتم پشت آن را درک کنید و سپس به سراغ مواردی بروید که باعث می شود وب سایت شما به طور اساسی جایگاه قابل توجهی در صفحه نتایج جستجو کسب کند. برای جذب مخاطبان بیشتر و بیشتر.

ناگفته نماند که این مقاله به مفاهیم اولیه سئو اختصاص دارد و باید ایده جامعی از این علم به شما ارائه دهد. اگر به اطلاعات کامل تری در مورد نحوه کار با سئو نیاز دارید، مطالعه مقاله جامع «آموزش بهینه سازی گوگل و موتورهای جستجو» را پیشنهاد می کنیم.

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟
سئو چیست؟
موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل از فرآیندهای پیچیده یا الگوریتم هایی استفاده می کنند که وظیفه اصلی آنها سازماندهی و طبقه بندی محتوای اینترنتی است. الگوریتم‌ها طیف وسیعی از عوامل مختلف را در نظر می‌گیرند آموزش سئو سایت و سپس تصمیم می‌گیرند که هر صفحه وب چه جایگاهی در نتایج جستجوی کاربر داشته باشد.

به طور خلاصه، موتورهای جستجو محتوای دیجیتال را می گیرند و آن اطلاعات را در صفحات نتایج جستجو سازماندهی می کنند. هدف نهایی این است که کاربرانی که برای یک عبارت خاص جستجو می کنند، از آنچه در صفحه نتایج موتور جستجو (یا SERP) پیدا می کنند، راضی باشند.

بخش بزرگی از فرآیند سئو، تعیین و به کارگیری کلمات کلیدی مناسب برای محتوای شما است. کلمات کلیدی سئو در واقع کلمات یا عباراتی هستند که کاربران در موتورهای جستجو تایپ می کنند. کلمه کلیدی در صفحه شما باید مرتبط با کسب و کار شما باشد و در حالت ایده آل، به طور گسترده توسط کاربران جستجو شود. به عبارت دیگر، زمانی که تعداد زیادی از کاربران یک سوال خاص را از گوگل می پرسند، باید یک صفحه ویژه برای پاسخ به همان سوال ایجاد کنید و آنها را به سمت خود جذب کنید.

به خاطر داشته باشید که استفاده مکرر از یک کلمه کلیدی در مقاله یا پست وب سایت خود یک رویکرد قدیمی است که به رتبه وب سایت شما در گوگل کمک نمی کند. در عوض، باید از کلمات کلیدی برای هدایت محتوایی که می نویسید در جهت درست استفاده کنید.

گوگل چگونه کار می کند؟
سئو چیست؟
هدف اصلی در تعیین استراتژی سئو، دستیابی به بهترین و بالاترین موقعیت ممکن در صفحه نتایج جستجوی گوگل است.

برای یافتن و رتبه بندی محتوا، موتور جستجوی گوگل مراحل زیر را طی می کند:

1. خزیدن: گوگل از «ربات‌هایی» استفاده می‌کند که کار اصلی آنها «خزیدن» یا «خزیدن» در وب و یافتن صفحات جدید یا صفحات به‌روز شده است. برای اینکه گوگل یک صفحه را پیدا کند، صفحه باید دارای پیوندهایی باشد که آن را به خزنده های وب نشان می دهد. به عنوان یک قاعده کلی، هر چه یک صفحه دارای لینک های بیشتری باشد، پیدا کردن آن برای گوگل آسان تر خواهد بود.

2. نمایه سازی: گوگل سپس لینک های یافت شده توسط ربات ها را تجزیه و تحلیل می کند و سعی می کند بفهمد صفحه مورد نظر در مورد چیست. برای رسیدن به این هدف، گوگل به مواردی مانند محتوا، تصاویر و سایر فایل های رسانه ای نگاه می کند. سپس این اطلاعات در "Google Index" (یا پایگاه داده Google) ذخیره می شود.

3. هنگامی که گوگل فرآیند اندازه گیری پیوند را کامل می کند، تعیین می کند که کدام صفحات بیشتر به جستجوی مورد نظر کاربر (یا پرس و جوها) مرتبط هستند و شروع به رتبه بندی آنها در صفحه نتایج جستجو می کند.

الگوریتم گوگل چیست؟
سئو چیست؟
الگوریتم جستجوی گوگل به معنای فرآیند داخلی گوگل برای رتبه بندی محتوا است. این الگوریتم طیف وسیعی از عوامل را در نظر می گیرد و سپس تصمیم می گیرد که چگونه محتوا را طبقه بندی کند. الگوریتم گوگل در طول زمان بارها تغییر کرده است، اما از زمان آخرین تغییرات، تمرکز اصلی بر درک هدف کاربر از جستجوی عبارات خاص با استفاده از الگوهای زبانی بوده است.

متأسفانه هیچ کس خارج از حلقه داخلی گوگل دقیقاً و با جزئیات کامل نمی داند که همه عوامل این شرکت برای رتبه بندی محتوا چیست. در راه 

جدای از این موارد، هنگام بهینه سازی سایت خود باید به نکات کلی اعلام شده توسط خود گوگل نیز توجه کنید:

هدف: آیا محتوای شما به سؤالات کاربران پاسخ می دهد یا آنچه را که می خواهند ببینند به آنها نشان می دهد؟ عواملی مانند زبان، تازگی محتوا و مترادف ها تاثیر بسزایی در میزان موفقیت شما دارند.
ارتباط: زمانی که الگوریتم گوگل به این نتیجه می رسد که محتوای شما با قصد کاربران برای جستجوی هر درخواستی که در ذهن دارند همسو است، پایگاه داده آن را اسکن می کند تا ببیند محتوای شما از نظر ارتباط در چه رتبه ای قرار می گیرد. اینجاست که سئوی درون صفحه (یا سئوی درون صفحه) حیاتی می شود. اگر واضح ترین و مرتبط ترین محتوای ممکن را به جستجوگران ارائه دهید، به احتمال زیاد موقعیت بهتری در صفحه نتایج جستجو خواهید داشت.
کیفیت: بله، ممکن است به نظر برسد که محتوایی که سئو سایت هدف جستجو و لینک خوبی دارد نیز به طور پیش‌فرض با کیفیت باشد. اما در واقع الگوریتم گوگل به شی متفاوت نگاه می کند و کیفیت را می سنجد. رویه‌ای که گوگل برای اندازه‌گیری کیفیت انجام می‌دهد توسط بسیاری E-A-T نامیده می‌شود که مخفف «تخصص»، «اقتدار» و «قابلیت اطمینان» است.
پنالتی های گوگل
"Google Penalties" به معنای اثرات یا پیامدهای منفی است که رتبه یک وب سایت را تحت الشعاع قرار می دهد. این جریمه ها در واقع اقدامات دستی توسط گوگل برای مقابله با تاکتیک های نادرست سئو هستند.

یادگیری نکات و نکات صفحات نتایج جستجو می تواند زمان بر و تا حدودی دشوار باشد. اما اگر به خواندن این مقاله ادامه دهید، نکات ارزشمندی را به شما معرفی می کنیم و از لحظه ای به بعد می توانید رویکردهای اشتباه در استراتژی سئوی وب سایت را شناسایی کنید.

چرا سئو مهم است؟
سئو چیست؟
سئو مهم است زیرا می تواند به موفقیت کسب و کار شما کمک کند و آن را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهد. تبلیغات پولی و فعالیت در رسانه های اجتماعی نیز می تواند به دیده شدن شما کمک کند، اما زیبایی سئو این است که اگر به درستی انجام شود، به مرور زمان و در درازمدت ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت شما هدایت می کند. بنابراین می توان گفت که بهینه سازی موتور جستجو اساساً به این معنی است که وب سایت شما ترافیک "رایگان" دریافت می کند. اگر صفحات باکیفیتی در وب سایت خود دارید که به سوالات کاربران پاسخ خوبی می دهند، درست در بالای صفحات نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند. به این ترتیب وب سایت شما جزو اولین مواردی خواهد بود که به چشم جستجوگران می آید و این فرصت را خواهید داشت که آنها را به سایت و کسب و کار خود معرفی کنید.

با این حال، دلایل دیگری برای اولویت بندی سئو وجود دارد. بهینه سازی موتور جستجو:

نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد.
توجه افراد بیشتری را به خود جلب می کند که ممکن است تا کنون با وب سایت شما آشنایی نداشته باشند.
این امر منجر به افزایش فروش محصولات یا خدمات می شود.
آموزش سئو وردپرس سئو وردپرس
فیلم آموزشی مرتبط: آموزش سئو وردپرس سئوی وردپرس
سئو چگونه کار می کند؟
سئو چیست؟
سئو هنر متقاعد کردن موتورهای جستجو برای ارائه محتوای شما به عنوان بهترین، معتبرترین و برجسته ترین راه حل برای مشکل کاربر است. هنری که اساسا از طریق دانش سئو کار به کار گرفته می شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، هنگامی که ربات‌های خزنده گوگل فرآیند جمع‌آوری اطلاعات از صفحات را به پایان می‌رسانند، آن را به پایگاه داده گوگل ارسال می‌کنند. سپس الگوریتم‌های موتور جستجو فهرست اطلاعات را مرور می‌کنند و بر اساس فاکتورهای مختلف رتبه‌بندی، تعیین می‌کنند که صفحات مختلف بسته به درخواست‌های مورد نظر کاربر، چه جایگاهی در نتایج جستجو داشته باشند.

در حال حاضر، صفحات نتایج جستجوی گوگل معمولاً با نتایجی شروع می‌شوند که در ازای پرداخت مبالغ مشخصی به گوگل، در بالاترین رتبه قرار گرفته‌اند، سپس نوبت به نمایش ترافیک ارگانیک (که در واقع ترافیک بر اساس کیفیت صفحات است) است.

سئو داخلی (بهینه سازی در صفحه)
سئو داخلی یا On-Page SEO به معنای بهینه سازی محتوای صفحات وب است. برخلاف تاکتیک های خارجی (یا خارج از صفحه)، شما عوامل موثر بر سئوی صفحه را کنترل می کنید. به عنوان مثال، می توانید تگ های عنوان را در توضیحات متا صفحه خود به روز کنید و محتوای منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.

سایر موارد سئوی ورودی که می توانید کنترل کنید عبارتند از:

کلمات کلیدی: با استفاده از استراتژی های مختلف یا ابزارهای سئو مانند ابزار جادویی کلید واژه، لازم است فرآیند تولید محتوا با تحقیق در مورد کلمات کلیدی مختلف آغاز شود. با استفاده از چنین ابزارهایی، می‌توانید داده‌های فراوانی در مورد تعداد دفعات جستجوی افراد برای کلمات کلیدی خاص به دست آورید یا میزان دشواری رتبه‌بندی در صفحه نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص را بسنجید. با این کار می توانید تصمیم بگیرید که کدام مخاطب را می خواهید با کدام کلمات کلیدی هدف قرار دهید.
ایجاد محتوا: وقتی کلمات کلیدی اصلی و ثانویه خود را برای یک موضوع خاص پیدا می کنید، باید شروع به ایجاد کنید 

آنها معمولاً اگر به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را دریافت نکنند، صفحات وب را ترک می کنند. بنابراین، با استفاده از ابزار PageSpeed ​​Insight گوگل، باید اطمینان حاصل کنید که صفحه وب شما با سریع ترین سرعت ممکن بارگذاری می شود. در صورت وجود مشکل، این ابزار راه حل هایی را برای بهبود وضعیت در اختیار شما قرار می دهد.
لینک سازی داخلی: همانطور که قبلا ذکر شد، گوگل با استفاده از لینک های مختلف در اینترنت می خزند و این بدان معناست که لینک دادن به صفحات داخلی یک عنصر حیاتی در استراتژی سئوی شما محسوب می شود. لینک ها در واقع ستون فقرات شما هستند و با پیوند دادن صفحات قابل اعتماد و معتبر به صفحات جدید ایجاد شده یا صفحاتی که نیاز به بهبود دارند، می توانید شرایط بهتری را برای محتوای خود ایجاد کنید.

سئوی خارجی (سئوی خارج از صفحه)
سئوی خارجی به تمام تاکتیک های بهینه سازی که خارج از محیط شما اتفاق می افتد اشاره دارد. این تاکتیک های خارجی به موتورهای جستجو و همچنین جستجوگران کمک می کند تا اعتبار، ارتباط و قابل اعتماد بودن وب سایت شما را قضاوت کنند.

در حالی که سئوی خارج از سایت می تواند شامل مواردی مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار باشد، مسلما مهم ترین مسئله ایجاد لینک است.

لینک بیلدینگ به این معنی است که سایر وب سایت های موجود در اینترنت را در صفحات خود به وب سایت شما پیوند دهید. چنین لینک هایی نقش پشتیبانی را ایفا می کنند و بنابراین اگر لینک سایت شما از یک وب سایت بسیار قابل اعتماد باشد، نه تنها ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد، بلکه از نظر موتور جستجوی گوگل نیز اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد.

توجه داشته باشید که لینک های بیشتر لزوما بهتر نیستند: بک لینک های اسپم هیچ تاثیر مثبتی بر سایت شما ندارند و حتی ممکن است باعث جریمه گوگل شوند. بنابراین از خرید لینک یا استفاده از میانبرهای دیگر خودداری کنید.

در قسمت های بعدی این مقاله بیشتر در مورد لینک بیلدینگ صحبت خواهیم کرد. اما ابتدا اجازه دهید در مورد عوامل اصلی در بهینه سازی موتور جستجو یا فرآیند سئو صحبت کنیم.

محتوا

بیل گیتس زمانی گفت: «محتوا پادشاه است» و این جمله امروز هم بسیار صادق است. اما از منظر سئو، این به چه معناست؟ هرچه محتوای بهتری تولید کنید، در صفحات نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت.

اما چه چیزی محتوای عالی را از محتوای بی کیفیت جدا می کند؟ بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد. اما ابتدا، اجازه دهید در مورد آنچه که در هنگام ایجاد محتوا تمرکز می شود صحبت کنیم.

عناوین متا و توضیحات متا
عناوین متا و توضیحات متا تعیین می کنند که گوگل چه چیزی را در نتایج جستجو به کاربران نشان می دهد.

یک عنوان متا دقیق (که به آن تگ عنوان نیز می گویند) به طور دقیق و واضح انتظارات کاربر را در صفحه مورد نظر توضیح می دهد و در نتیجه باعث می شود روی نتیجه مورد نظر کلیک کند یا کلیک نکند.

عناوین متا و توضیحات متا مانند بروشورهایی هستند که کاربران را به وب سایت شما جذب می کنند و به نوبه خود به گوگل کمک می کنند تا محتوا و هدف هر صفحه را بهتر درک کند. بنابراین باید مطمئن شوید که از کلمه کلیدی اصلی خود در توضیحات متا استفاده می کنید. چنین کاری هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو مفید خواهد بود.

عناوین
عنوانی که کاربر هنگام ورود به صفحه شما می بیند سیگنال بسیار مهمی برای گوگل است. درست مانند عنوان متا، عنوان پست شما باید واضح باشد و شامل عباراتی باشد که کاربر جستجو کرده است. با پیروی از این قانون، دوباره به گوگل و کاربر اطمینان می دهید که با یک مقاله با کیفیت سروکار دارند.


سبک نوشتن
نوشته خود را ساده، سرراست و متمرکز نگه دارید. جملات کوتاه بنویسید، مطالب خود را به قطعات کوچک و به راحتی قابل هضم تقسیم کنید و هرگز از موضوع دور نشوید. با انجام این کار، خوانندگان می توانند فورا راه حل مشکل خود را بیابند. محتوای خود را به گونه ای سازماندهی کنید که به راحتی قابل درک و تعاملی باشد.

انبوهی از محتوا
محتوای شما باید چند رسانه ای و غنی باشد. پس تا حد امکان از فایل های صوتی، تصویری و گرافیکی استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که گوگل نمی تواند محتوای تصاویر یا ویدیوها را درک کند.

بنابراین وقتی این فرمت‌های غنی‌تر را انتخاب می‌کنید، باید از متا تگ‌های مناسب استفاده کنید تا هم گوگل و هم افراد کم بینا متوجه شوند که محتوای شما چیست. همچنین می توانید یک نسخه متنی از همان تصاویر و ویدیوها داشته باشید تا برای کسانی که ترجیح می دهند مطالعه کنند جذابیت داشته باشید.

لینک های خارجی
پیوندهای خروجی - یا پیوندهای شما به وب‌سایت‌های خارجی - به منابعی منتهی می‌شوند که قابلیت اطمینان محتوای شما را تأیید می‌کنند و به نویسنده متن اعتبار می‌دهند.

انواع محتوا

در دنیای امروز، امکان ایجاد طیف وسیعی از محتوا وجود دارد که هر یک از آنها در یک مقطع زمانی خاص برای کاربران خاصی مفید است. یک استراتژی محتوای خوب همه اشکال محتوا را پوشش می دهد. برخی از انواع محتوایی که می توانید انتخاب کنید عبارتند از:

تبلیغات: و عرق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی