محتوای تولیدشده توسط کاربر، عاملی مهم در رتبهبندی گوگل
محتوای تولید شده توسط کاربر چیست و آیا می تواند بر رتبه بندی جستجوی ارگانیک گوگل شما تأثیر بگذارد؟
این محتوا میتواند متن، تصویر، ویدیو یا هر شکل دیگری از محتوا باشد، از جمله برچسبگذاری محتوا در رسانههای اجتماعی، اظهار نظر در پستهای وبلاگ، نظر دادن در مورد بررسی محصول و پستهای اتاق چت که توسط شخصی که به برند، تجارت یا موسسه وابسته نیست. خلق شده است.
محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC: محتوای تولید شده توسط کاربر) می تواند ارزش محتوای صفحه شما را با افزودن دیدگاه های جدید و اطلاعات جالب برای سایر خوانندگان و بدون هزینه برای سازنده محتوا افزایش دهد.
شما می توانید از UGC برای ایجاد تعامل یا هیجان در اطراف برند/وب سایت خود، تبلیغ محتوای خود و حتی بهبود سئو استفاده کنید. یک مثال عالی آمازون است و می توانید ببینید که بررسی های محصول چقدر به رشد و تداوم این شرکت کمک کرده است. اما آیا واقعا این موارد عامل مهمی در رتبه بندی گوگل هستند؟
اثبات اینکه محتوای تولید شده توسط کاربر یک عامل مهم رتبه بندی گوگل است
گوگل درباره هرزنامه های تولید شده توسط کاربر می گوید: «گاهی اوقات یک کاربر مخرب هرزنامه را در یک سایت خوب ارسال می کند. این هرزنامه ها معمولا در سایت هایی دیده می شوند که به کاربران اجازه ایجاد صفحات جدید یا اضافه کردن محتوا به سایت را می دهند، اما همه سایت ها در معرض این عمل منفی قرار نمی گیرند. با این حال، زمانی که سایت شما بیش از حد اسپم تولید شده توسط کاربر داشته باشد، بر رتبه بندی گوگل تاثیر می گذارد و حتی ممکن است گوگل را مجبور کند تا تنظیمات دستی را در کل سایت شما انجام دهد. محتوای بی کیفیت در برخی از قسمتهای سایت میتواند بر رتبهبندی کل سایت تأثیر منفی بگذارد و Google ممکن است صفحاتی را که دارای هرزنامههای بیش از حد تولید شده توسط کاربر هستند حذف کند یا رتبه آنها را کاهش دهد تا از کیفیت بالای نتایج جستجو محافظت کند.
گوگل چگونه صفحات محتوای تولید شده توسط کاربر را بر اساس ارتباط و کیفیت رتبه بندی می کند؟
محتوای تولید شده توسط کاربر اشکال مختلفی دارد: از گذاشتن نظرات در صفحات شما تا بحث های کاربر به کاربر و حتی تکمیل صفحات نوشته شده توسط کاربر. به طور کلی، گوگل بین محتوایی که شما می نویسید و محتوایی که توسط کاربران نوشته شده است تفاوتی قائل نمی شود. اگر این محتوا را در سایت خود منتشر کنید، گوگل آن را به عنوان محتوای خود منتشر می بیند و سایت شما را بر اساس آن رتبه بندی می کند.
اگر محتوای تولید شده توسط کاربر در سایت شما زیاد است، باید مطمئن شوید که معیارهای شما برای انتشار محتوا را دارد. همچنین نمی توانید پیوندهای موجود در محتوای تولید شده توسط کاربر را تضمین کنید. به همین دلیل باید این لینک ها را با کاراکتر "rel="ugc" مشخص کنید تا گوگل بداند که این لینک ها متعلق به کاربران است نه شما."
بخش نظرات سایت نیز راهی عالی برای صاحبان سایت برای ایجاد جامعه ای از مخاطبان است و به همین دلیل این بخش مورد حمله اسپمرها قرار می گیرد. آنها سایت شما را با برنامه های خودکار اسپم می کنند تا این نظرات را مختل کنند. باز هم، گوگل نمی تواند محتوای شما را از محتوای تولید شده توسط کاربر متمایز کند. بنابراین اگر محتوای تولید شده توسط کاربر با معیارهای شما مطابقت نداشته باشد، آن نظرات اسپم می تواند بر رتبه سایت شما در نتایج جستجو تأثیر بگذارد.
نتیجه
بنابراین، با توجه به اینکه گوگل نمی تواند تفاوت بین محتوای شما و محتوای تولید شده توسط کاربر را تشخیص دهد و محتوا یک عامل رتبه بندی مهم است، محتوای تولید شده توسط کاربر نیز یک عامل رتبه بندی مهم است و حتی کاربران نیز می توانند با ارسال پست، تاثیر منفی داشته باشند. هرزنامه ها. در رتبه سایت پس بهتر است دستورالعمل های ارسال محتوا را تهیه کرده و در اختیار کاربران قرار دهید تا محتوای با کیفیت در سایت شما قرار دهند. همچنین باید محتوای تولید شده توسط کاربر را در سایت خود تعدیل کنید.