آموزش موفقیت و سئو سایت و جذب ثروت با قانون جذب

راهکارهایی برای افزایش بازدید سایت

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۲۳ ب.ظ


سئو به شرطی که هدفمند و مبتنی بر استراتژی باشد، می‌تواند تاثیر بسیاری در افزایش بازدید سایت بگذارد. البته نکته مهم این است که برای دریافت نتیجه درست باید صفحات درستی داشته باشید. این صفحات باید بهینه‌سازی شده باشند. قابلیت لینک گرفتن داشته باشند. مهمتر از همه موقعیت مناسب داشته باشند.

موقعیت و ظرفیت جست‌وجو با فاکتورهای متعددی اندازه‌گیری می‌شود. فاکتورهایی مانند تعداد مخاطبان مرتبط و حجم رقابت. هر چه این موقعیت بهتر باشد، نتایج نیز بهتر می‌شوند. اساسا، موقعیت جست‌وجو به میزان و نوع ترافیک ارگانیک بستگی دارد. ترافیکی که به طور بالقوه می‌توانید از رتبه‌بندی برای یک واژه دریافت کنید.

با به کار بردن بعضی راهکارها می‌توانید در یک بازه زمانی چند ماهه تعداد بازدیدهای صفحه‌ای با موقعیت خوب را چند برابر کنید.

برای آشنایی با راهکارهای افزایش بازدید صفحات سایت با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید :  سئو کلاه سفید یا White Hat چیست؟
موقعیت‌ها و فرصت‌های جست‌وجوی ارگانیک را شناسایی کنید
فرصتهای جستجوی ارگانیک

اولین و مهمترین مرحله در افزایش ترافیک سایت شناسایی فرصت‌های جست‌وجوی ارگانیک است. تولید محتوای ارزشمند و گرفتن لینک‌های معتبر عناصر ضروری در بهبود رتبه صفحه هستند. با این حال، اگر موقعیت مناسب را هدف نگرفته باشید این عناصر مفید نخواهند بود.

شناسایی موقعیت‌های جست‌وجو با تحلیل عملکرد رقبا شروع می‌شود. برای افزایش بازدید سایت باید بدانید رقبا چگونه ترافیک ارگانیک ایجاد می‌کنند. برای انجام این تحلیل می‌توانید موارد زیر را انجام دهید:

ترافیک ارگانیک ماهانه
نوع و فرمت محتوا
نوع و حجم بک لینک‌ها
سهم درصد ترافیک ارگانیک در دامنه
کیوردهایی که سایت با آن‌ها رتبه گرفته است هدف کاربر
تحلیل صفحات برتر سایت رقیب می‌تواند کمک کند مخاطبان خود را بشناسید. همچنین باعث درک بهتر از استراتژی‌های بازاریابی محتوا می‌شود. با این روش می‌توانید شکاف‌ها و فرصت‌هایی که برای وب سایت‌تان وجود دارد شناسایی کنید.

برای افزایش بازدید سایت صفحات را بهینه‌ سازی کنید
ترافیک ارگانیک پس از تحلیل رقبا، تعدادی کلمه کلیدی پیدا می‌کنید. اگر در این کلمات رتبه خوبی بگیرید، می‌توانند منجر به افزایش بازدید سایت بشوند. سایت را بررسی کنید تا ببینید صفحاتی هستند که می‌توان از این کلمات در آن‌ها استفاده کرد یا خیر. صفحات موجود را بهینه کنید یا صفحه جدید بسازید. برای بهینه‌سازی صفحه از این راهکارها استفاده کنید:

کلمه کلیدی را در تیترها به کار ببرید.
اطلاعات مرتبط به موضوع اصطلاح را گسترش دهید.
ساختار لینک‌های داخلی را بهینه کنید.
فرمت‌های جدید محتوا را به صفحه اضافه کنید. (ویدئو، فایل صوتی و …)
در صفحات اطلاعاتی از زبان تبلیغی کمتر استفاده کنید.
از حالت‌های مختلف کلمه کلیدی و نمونه Long tail آن استفاده کنید.
ساختار سایت را اصلاح کنید. (کم کردن عمق صفحات، اصلاح منوها و …)
به منابع معتبر لینک بدهید. (پژوهش‌های علمی، منابع دولتی، موسسات آموزشی و …)
معمولا در سایت‌ها صفحاتی با موقعیت و ظرفیت مناسب وجود دارد. با انجام کارهای کوچکی می‌توانید ترافیک ارگانیک آن‌ها را افزایش دهید. برای بعضی از موقعیت‌ها نیز لازم است صفحات جدید ایجاد کنید. در این شرایط لازم است سوال‌های زیر را از خود بپرسید:

محتوای صفحه چطور در خدمت خواسته کاربران است؟
چطور باید از کلمه کلیدی هدف در این صفحه استفاده کنم؟
چه شکل‌های دیگری را از این کلمه کلیدی می‌توانم در متن به کار ببرم؟

 

https://www.janblaghy.ir/4-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۴
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی