آموزش موفقیت و سئو سایت و جذب ثروت با قانون جذب

مشاوره تلفنی کسب و کار

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۷ ب.ظ

مشخص کنید که "موفقیت" به نظر شما شخصاً چگونه است. چشم خود را بر روی هدف نگه دارید. تعریف موفقیت در افراد متفاوت است. مدتی وقت بگذارید تا تمام راه هایی را که یک مشاوره موفق در زندگی شخصی و حرفه ای شما نمایان می کند تجسم کنید.


یک برنامه تجاری بنویسید. تمام مراحل مشابهی را که با یک مشتری طی می کنید ، انجام دهید و در طراحی مدل کسب و کار خود کار کنید. مواردی که باید در نظر بگیرید: از چه روشی قانونی کسب و کار استفاده خواهید کرد ، چه مأموریت و بیانیه های بینایی ، چه پیشنهادی ، مدل قیمت گذاری و سود خود ارائه می دهید. منابعی را که برای موفقیت به آنها نیاز دارید ، مانند پول ، زمان ، مهارت / دانش ، تجهیزات و منابع مردم درج کنید. اهداف و نقاط عطف را برای 1 سال ، 3 سال و 5 سال آینده تعیین کنید. پست وبلاگ من را در مورد آنچه باید در برنامه کاری شما باشد بخوانید.


یک برنامه بازاریابی بنویسید. بسیاری از مشاوران مشاغل کوچک در آنجا هستند. چگونه قابل توجه خواهید بود و از جمع ایستادگی خواهید کرد؟

چگونه با مخاطبان خود ارتباط برقرار خواهید کرد و رابطه و اعتماد ایجاد خواهید کرد؟ آیا فقط از تکنیک های سنتی بازاریابی استفاده خواهید کرد یا از بازاریابی سنتی و اینترنتی استفاده می کنید؟ کدام یک از 100 تکنیک موجود بهترین نتایج را کسب می کند؟ چه میزان در بازاریابی (چه در زمان و چه در هزینه) سرمایه گذاری خواهید کرد؟ اهداف بازاریابی شما چیست؟ مقاله من را در مورد نحوه انتخاب بهترین روشهای بازاریابی برای مشاغل مشاوره خود بخوانید.

 


مهارت های مربیگری را یاد بگیرید. شما با انسانهایی کار خواهید کرد که مجموعه نقاط قوت و ضعف خود را دارند. مهارت های گوش دادن عمیق و چگونگی پرسیدن سؤالات معنی دار را برای کسب وضوح و ایجاد تمرکز بیاموزید. بیاموزید که چگونه مشتریان را برای اجرای برنامه های عملی خود و چگونه برای مقابله با شرایط دشوار مشاوره کسب و کار مشتری پاسخگو باشید خواهید فهمید که به همان اندازه که با لجستیک عملی اداره یک تجارت کار می کنید ، با طرز فکر صاحب مشاغل کار می کنید.

 

یک فوکوس یا طاقچه را انتخاب کنید. مشخص کنید که تخصص شما نیاز به مجوز یا مجوز (مشاوران مالی و مالیاتی ، مشاوران حقوقی ، مشاوران

بیمه) دارد. آیا شما بر روی یک موضوع کوچک مانند استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل متمرکز خواهید شد یا شما یک متخصص خواهید بود که می توانید با طیف گسترده ای از چالش ها و پروژه ها به مشتریان کمک کنید؟ آیا بر اساس تعداد کارمندان یا درآمد خود با یک تجارت خاص کار خواهید کرد؟ آیا شما فقط با مشتریان محلی کار خواهید کرد یا مشاغل مشاوره شما ملی / بین المللی خواهد بود؟

 

تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به آنها توصیه کنید یا کار را برای آنها انجام دهید. برخی از مشاوران بیشتر شبیه مربیان و مشاورانی هستند که با صاحب مشاغل کوچک برای انجام برنامه ریزی و کار استراتژی همکاری می کنند. سایر مشاوران مشاغل کوچک برای تقویت کارکنان مشتری (مانند CFO های پاره وقت ، طراحان وب سایت و کپی نویسان) خدمات خاصی را به عنوان پیمانکار فرعی ارائه می دهند.

 

مشکلاتی را که بیشتر صاحبان مشاغل کوچک دارند ، بیاموزید و یک استراتژی برای تعریف و حل آن مشکلات تدوین کنید. وقتی با شرکت کنندگان برنامه Master Compass کار می کنم ، 29 مشکل برتر را که مشتریانم معمولاً به آنها کمک می کنند ، بیان می کنم. برای کمک به حل این مشکلات یا ایجاد استراتژی های خاص خود از استراتژی ها ، ابزارها و ارزیابی های به راحتی در دسترس استفاده کنید. در نظر بگیرید ابزار ابزار مشاور خود را جمع کنید.

 

برای درک کمک به مشتریان خود در مناطقی که بیشترین خسارت را در پی دارند یا در صورت ایجاد تغییر ، بهترین بازده سرمایه گذاری را دارند ، عمیقاً هفت بخش از یک مدل تجاری را درک کنید.

 

تجارت خود را به گونه ای سامان دهی کنید که حداکثر بهره وری را داشته باشید. از قالب ها ، اتوماسیون و اسکریپت های فروش استفاده کنید. برای ایجاد این سیستم ها زود کار خود را در راه اندازی شغل خود انجام دهید مشاوره تلفنی کسب و کار تا وقت و توجه خود را برای کارهای مهم تر آزاد کنید. نکته: سپس این کارآییها را به مشتریان خود آموزش می دهید.

 

از کارهای اداری و بازاریابی کمک بگیرید. وظایفی را که نمی خواهید انجام دهید ، بر عهده بگیرید که شما متخصص نیستید ، یا از زمان درآمدزایی خود فاصله می گیرید.

 

نفس خود را از راه دور کنید. در حالی که کار شما می تواند و باید برای شما معنادار باشد ، شما مشاور نیستید که نفس خود را تحریک کنید. شما یک مشاور برای خدمت به مشتریان خود هستید. شما می خواهید به آنها توصیه کنید ، به آنها کمک کنید تا جوانب مثبت و منفی هر یک از اقدامات را تعیین کنند و سپس به آنها اجازه دهید تصمیمات خود را بگیرند. شما نمی توانید آنها را از تصمیم گیری های غیر عاقلانه و یا عدم پیروی از برنامه عملی متوقف کنید. به همین میزان ، اگر مشتری شما یک برد بزرگ داشته باشد ، ممکن است تا حدودی به دلیل توصیه شما باشد ، اما بخش عمده ای از ستایش ها برای تحقق آن باید به مشتری خود مراجعه کنند. از قبل تصمیم بگیرید که "تعامل مشتری موفق" برای شما معنی دارد.

 

در مورد زمینه های توسعه شخصی خود صادق باشید. هیچ کس کامل نیست. بعضی اوقات تعلل می کنیم. گاهی حواسمان پرت می شود. بعضی اوقات اجازه می دهیم عصبانیت یا ترس از ما بهتر شود. گاهی اوقات ما به خوبی ارتباط برقرار نمی کنیم. نقاط ضعف خود را کشف کنید و یا یاد بگیرید که چگونه بر آنها غلبه کنید ، یا کارمندان استخدام کنید تا به آنها در جهت خنثی کردن کمک کند.

 

تکنیک های بازاریابی را انتخاب کنید که منجر به صلاحیت گفتگوی فروش شود. بازاریابی خود را بی امان دنبال کنید. اگر بازاریابی شما نتایج دلخواه را

به همراه ندارد ، آن را دوباره تجدید کنید. روشهای بازاریابی را انتخاب نکنید ، زیرا اگر منجر به تولید نشود یا به ساخت برند شما کمک نکند روند داغ است.

 

یادگیری حل مسئله ، تصمیم گیری ، مدیریت پروژه و مهارت های مدیریت زمان. این چهار مهارت ، ستون فقرات کمکی را که به شما ارائه می دهید فراهم می کند و به شما در انجام موفقیت آمیز تجارت خود کمک می کند.

 

از استادان یاد بگیرید. چرا چرخ را دوباره اختراع کنیم؟ شما می توانید با توجه به مشاوران برجسته در صنعت خود ، میانبرهای زرنگ و دانا کشف کنید. در هر طاقچه مشاوره کسب و کار کوچک ، همیشه چندین نفر وجود دارند که به صدر حرفه خود رسیده اند. پیشنهادات آنها ، روشهای بازاریابی آنها ، نحوه اداره مشاغل خود و نحوه کار با مشتریان را مطالعه کنید. تعیین کنید که آیا این روش ها به شما و مشتری های شما نیز خدمت می کنند.

 

https://www.janblaghy.ir/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%DA%A9%D8%B3%D8%A8/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۷
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی