آموزش موفقیت و سئو سایت و جذب ثروت با قانون جذب


22 راه خلاقانه برای شروع افزایش فروش آنلاین امروز


صفحه اصلی »وبلاگ» بهینه سازی نرخ تبدیل »22 راه خلاقانه برای شروع افزایش فروش آنلاین امروز
حراجی
اگر امیدوار به افزایش فروش هستید ، در مسیر صحیح قرار دارید.

افزایش فروش کلید اصلی هر کسب و کار موفق است. اما افزایش سریع درآمد تنها فایده ای ندارد که شما کسب خواهید کرد.

افزایش فروش دارای ارزش نمایی است.

طبق تحقیقات انجام شده توسط Monetate ، خریداران وفادار 5 برابر بیشتر از همتایان اول خود ارزش 5 برابر دارند.

 

22 راه خلاقانه برای شروع افزایش فروش آنلاین امروز
صفحه اصلی »وبلاگ» بهینه سازی نرخ تبدیل »22 راه خلاقانه برای شروع افزایش فروش آنلاین امروز
حراجی
اگر امیدوار به افزایش فروش هستید ، در مسیر صحیح قرار دارید.

افزایش فروش کلید اصلی هر کسب و کار موفق است. اما افزایش سریع درآمد تنها فایده ای ندارد که شما کسب خواهید کرد.

افزایش فروش دارای ارزش نمایی است.

طبق تحقیقات انجام شده توسط Monetate ، خریداران وفادار 5 برابر بیشتر از همتایان اول خود ارزش 5 برابر دارند.

کسب درآمد از KPI های تجارت الکترونیکی توسط بخش خرید و فروش وفاداری در جولای 2012
با افزودن به اولین فروش با فروش بعدی ، می توانید نحوه تعامل مشتریان با شما را به طور کامل تغییر دهید.

مهم است که بتوانید هرچه بیشتر فروش را در اولین فرصت ممکن انجام دهید ، سپس به بهبود قیف خود ادامه دهید تا بتوانید به طور احسن به بیشتر مشتریان جدید و قدیمی بفروشید.

در این مقاله ، 22 راه خلاق برای شروع افزایش فروش آنلاین خود را به شما نشان خواهم داد.

بیا شروع کنیم!

1. لغزنده ها را از صفحه اصلی خود حذف کنید
اگر جدیدترین نکات مربوط به طراحی وب سایت را دنبال کرده اید ، احتمالاً حداقل تصویری کشویی را در صفحه اصلی خود در نظر گرفته اید.

این یک حرکت محبوب با تعداد کمی از مزایا است.

شما می توانید تعدادی از محصولات و ویژگی های مختلف را به نمایش بگذارید ، و به نظر می رسد یک راه استقبال برای معرفی بازدید کنندگان جدید با محتواهای ارائه شده شما باشد.

اما اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، باید فوراً آن را حذف کنید.

هیچ تحقیقی وجود ندارد که نشان دهد فروش را افزایش می دهد ، و شواهد کاملی وجود دارد که نشان می دهد واقعاً مشتریان را سردرگم کرده و آنها را رها می کند.

وقتی زیمنس چرخ و فلک چرخان خود را آزمایش کرد ، کاربران تشخیص ندادند که تخفیفی در واشرها وجود دارد ، زیرا تصویر خیلی سریع تغییر می کند.

 

خلاقانه برای شروع افزایش فروش آنلاین امروز
حراجی
اگر امیدوار به افزایش فروش هستید ، در مسیر صحیح قرار دارید.

افزایش فروش کلید اصلی هر کسب و کار موفق است. اما افزایش سریع درآمد تنها فایده ای ندارد که شما کسب خواهید کرد.

افزایش فروش دارای ارزش نمایی است.

طبق تحقیقات انجام شده توسط Monetate ، خریداران وفادار 5 برابر بیشتر از همتایان اول خود ارزش 5 برابر دارند.

کسب درآمد از KPI های تجارت الکترونیکی توسط بخش خرید و فروش وفاداری در جولای 2012
با افزودن به اولین فروش با فروش بعدی ، می توانید نحوه تعامل مشتریان با شما را به طور کامل تغییر دهید.

مهم است که بتوانید اولین فروش را در حد امکان انجام دهید ، سپس قیف خود را بهبود ببخشید تا بتوانید به همان میزان ممکن به بیشتر مشتریان جدید و قدیمی بفروشید.

در این مقاله ، 22 راه خلاق برای شروع افزایش فروش سایت خود را به شما نشان خواهم داد.

بیا شروع کنیم!

1. لغزنده ها را از صفحه اصلی خود حذف کنید
اگر جدیدترین نکات مربوط به طراحی وب سایت را دنبال کرده اید ، احتمالاً حداقل تصویری کشویی را در صفحه اصلی خود در نظر گرفته اید.

این یک حرکت محبوب با تعداد کمی از مزایا است.

شما می توانید تعدادی از محصولات و ویژگی های مختلف را به نمایش بگذارید ، و به نظر می رسد یک راه استقبال برای معرفی بازدید کنندگان جدید با محتواهای ارائه شده شما باشد.

اما اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، باید فوراً آن را حذف کنید.

هیچ تحقیقی وجود ندارد که نشان دهد فروش را افزایش می دهد ، و شواهد کاملی وجود دارد که نشان می دهد واقعاً مشتریان را سردرگم کرده و آنها را رها می کند.

وقتی زیمنس چرخ و فلک چرخان خود را آزمایش کرد ، کاربران تشخیص ندادند که تخفیفی در واشرها وجود دارد ، زیرا تصویر خیلی سریع تغییر می کند.

لوازم سییمنس از تبلیغات غافل شد
خوشبختانه ، این فقط یک تست بود و ما می توانیم از درس زیمنس درس بگیریم.

به جای قرار دادن چرخ فلک چرخان بزرگ یا تغییر کشویی در صفحه اصلی خود ، آن فضای گرانبها را در بالای صفحه بر روی تبلیغ مهمترین پیام خود متمرکز کنید.

2. اشاره کنید که کدام برنامه محبوب ترین است
مردم دوست دارند کارهایی را انجام دهند که دیگران از آن لذت ببرند.

این اصل روانشناختی ساده به عنوان اثر باند باند شناخته می شود. در اصل ، افراد بدن افراد مشابه را به عنوان خبره در مورد یک موضوع مشاهده می کنند.

به همین دلیل بازاریابان مرتباً از عباراتی مانند "مارک شماره 1 آمریکا" یا "توصیه شده توسط اکثر پزشکان" استفاده می کنند.

این گفته ها اثبات اجتماعی را به محصول اضافه می کند و بر تصمیماتی که می گیریم تأثیر می گذارد. آنها همچنین با انتخاب ما به ما احساس جامعه می دهند.

اگر دیگران قبل از ما همین کار را کرده اند ، احتمالاً تصمیم کمتری خواهیم گرفت.

 


برای استفاده از این اثر به نفع خود ، باید به صفحه محبوب یا برنامه در صفحه قیمت گذاری خود اشاره کنید. نترسید که به شدت آن را تبلیغ کنید.

AdEspresso به وضوح بیان می کند که کدام طرح در صفحه قیمت گذاری آنها محبوب ترین است.

قیمت گذاری 1
آنها "محبوب ترین" را شامل شده اند بنر ، اندازه را افزایش داده و رنگ کل گزینه را تغییر داد.

3. اطلاعات مخاطب خود را درج کنید


اگر یک شرکت B2B هستید ، بهترین تاکتیک برای افزایش فروش شما ممکن است یک استراتژی ساده باشد که هرگز در نظر نگرفتید.

در حالی که شما ممکن است انتظار نداشته باشید ، فقدان اطلاعات تماس دقیق به طور مرتب به عنوان یک ناامیدی رایج از سوی مشتریان بالقوه ذکر می شود.

با توجه به داده های KoMarketing ، محتوای شماره 1 افرادی که در وب سایتهای فروشنده کمبودشان بیشتر است ، اطلاعات تماس است.

 

https://www.janblaghy.ir/%db%b4-%d8%aa%da%a9%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%82%d8%af%d8%b1%d8%aa%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۰
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی