بهبود رتبه بندی سایت ها در Google یکی از مهمترین نگرانی های فعالان فضای وب و دارندگان سایت است خرید بک لینک بازخورد یکی از م effectiveثرترین روشهای استفاده در دنیای موتورهای جستجو و بهینه سازی سایت است. هنگام طراحی وب سایت ، بحث در مورد پیوندها به همراه سئو یکی از مهمترین نگرانی ها در دنیای وب است. خرید بک لینک در این مقاله می خواهیم شما را با بازخورد و نقش آن در بهینه سازی سایت آشنا کنیم.


بک لینک ها پیوندهای ورودی به وب سایت هستند و وقتی وب سایت به وب سایت دیگری پیوند می یابد ایجاد می شوند. این بدان معناست که وقتی از یک سایت به سایت دیگر لینک می دهید ، سایت دیگر از سایت شما بازخورد دریافت کرده است. از آنجا که پیوندها باعث بهبود رتبه سایت در گوگل می شوند ، اعتماد به وب سایت را که در سئو سایت بسیار مهم است افزایش می دهند. در حقیقت ، اگر تعداد زیادی سایت به یک سایت منجر شوند یا در واقع بازخوردی از آن ارائه دهند ، موتورهای جستجو به این نتیجه می رسند که سایت مفید و مفید است. در نتیجه ، هرچه بازخورد یک سایت بیشتر شود ، موقعیت بهتری در رتبه بندی سایت ها خواهد داشت. موتور جستجوی گوگل همیشه سعی می کند با رتبه بندی سایت ها بهترین نتایج جستجو را به کاربران خود ارائه دهد. سایتهایی که پیوندهای طبیعی زیادی دارند و مرتباً مطالب جدیدی را در سایت خود منتشر می کنند از رتبه خوبی برخوردار هستند. بخاطر داشته باشید که خرید بک لینک از سایت های رده بالا امکان پذیر نیست ، زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو می توانند به راحتی سایت هایی که برای رتبه بندی بهتر جستجو و کاهش رتبه آن لینک خریداری می کنند را شناسایی کنند. کیفیت پیوندها از تعداد آنها مهمتر است و برای بالا بردن رتبه سئو سایت موثرتر هستند.

منابع خوب و بد چیست؟
پیوندهایی که بک لینک به طور طبیعی خرید بک لینک توسط نویسنده یا سرپرست سایت به سایت شما با متن و عبارات مربوط به سایت شما ایجاد می شوند ، پیوندهای خوبی نامیده می شوند. این پیوندها نباید از سایت های هرزنامه باشد ، تعداد پیوندهای خروجی در این سایت نباید زیاد باشد ، نباید از سایتی با شهرت بسیار کم به نظر برسد که به نظر می رسد هرزنامه است ، سایت پیوند دهنده نباید خیلی برای سایت شما بیگانه باشد از نظر پیوند موضوعی. پیوندهای مخرب آنهایی هستند که از سایتهای پیوند نخورده هستند ، تعداد زیادی پیوند خروجی دارند ، از سایتهایی با آدرس IP که به عنوان هرزنامه شناخته می شوند. ویژگی های بازخورد بد شامل موارد زیر است:

1- پیوند دادن کلید واژه مهم سایت: بک لینک به عنوان مثال ، اگر سایت برای سئو باشد ، پیوند دادن کلمه SEO در همه جا ، این پیوند عادی و بد تلقی می شود ، زیرا کاربران معمولاً این کار را انجام نمی دهند مگر اینکه پولی دریافت کنند.

2- پیوند دادن سایت به تمام صفحات سایت: این امر همچنین باعث می شود که پیوندها به پیوندهای بد تبدیل شوند ، زیرا معمولاً مدیر سایت آماده نیست تا پیوند شخصی را در تمام صفحات سایت بک لینک خود قرار دهد ، مگر اینکه پول دریافت کند.

3- پیوند به صفحه اصلی سایت: اگر همه به صفحه اصلی سایت شما لینک دهند و منجر به محتوای سایت شما نشوند ، این امر نیز منجر به بازخورد خواهد شد که بد خواهد شد.

4- پیوند دادن سایت شما به سایتی که ارتباطی با موضوع سایت نداشته باشد: خرید بک لینک معمولاً کاربران پیوندهایی به سایت خود قرار می دهند که مربوط به موضوع وبلاگ آنها باشد ، در صورتی که موضوع سایت شما برای بهینه سازی سایت و پیوند به اسب فروشی است. سایت. واضح است که این بازخورد بدی است.

5- پیوند سایت با سایت های بی کیفیت: همانطور که خود سایت های بی کیفیت از کیفیت بالایی برخوردار نیستند ، پیوندهایی که به سایت شما ارسال می شوند نیز بد هستند و در صورت اسپم بودن این سایت ها حتی به رتبه بندی آسیب می رساند. سایت خود شوید

6- لینک مخفی سایت: برای این منظور پیوندهایی قرار داده می شود تا کاربران بتوانند آنها را ببینند و از آنها استفاده کنند ، اما اگر پیوندها پنهان بوده و قابل مشاهده نیستند ، خرید بک لینک و غیره طبیعی است.

لازم به ذکر است که اگر لینک شما در موارد فوق Nofollow باشد ، به رتبه سایت شما لطمه ای نمی زند.

بازخورد

چه عواملی بر کیفیت منابع تأثیر می گذارد؟
متن لنگر:
متن پیوست شده متن یا عبارتی است که به صفحه دیگری خرید بک لینک منتهی می شود. با استفاده از یک عبارت مربوط به صفحه ای که می خواهید به آن پیوند دهید ، در واقع سیگنالی را به Google ارسال می کنید که متن مربوط به آن صفحه است و Google ممکن است رتبه بندی کلمه را بر اساس عوامل دیگر افزایش دهد.

اختیار دامنه:
این عامل توسط Moz ایجاد شده است. سن دامنه ،  تعداد بک لینک پیوندهای ورودی ، کیفیت پیوندها ، فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی و ... در افزایش یا کاهش این عامل نقش دارد. این رتبه بندی می تواند در تعیین کیفیت یک رابطه نقش داشته باشد.

مرجع صفحه:
تأیید صفحه ، مانند دامنه ، توسط Moz ارائه شده است ، در این صورت پیوندهای ورودی ، کیفیت آنها و اعتبار صفحه نشان داده می شود.

از سایت های کشور خود پیوند دریافت کنید:
اگر سایت فارسی دارید بهتر است خرید بک لینک پیوندهایی که می گیرید داشته باشید