آموزش فروش ویژه: آموزش فروش فرآیند بهبود مهارت ها ، دانش و ویژگی های فروشنده برای تغییر رفتار فروش و به حداکثر رساندن موفقیت در فروش است. برای تأثیرگذاری بیشتر ، آموزش فروش باید به عنوان یک ابتکار مدیریت تغییر ، توسعه ، اجرا و اجرا شود. بازار آموزش فروش جهانی تقریباً 4.6 میلیارد دلار است. با این حال ، بیشتر آموزش های فروش نمی توانند نتایج ماندگاری داشته باشند دلیل این امر این است که اکثر شرکت ها آموزش فروش را به درستی تعریف نمی کنند و به آن نزدیک نمی شوند. برای ارائه آموزش فروش موثر ، باید تعریف جدیدی از آن داشته باشید. شما باید نتایج فروش ایجاد کنید و از این تغییر به عنوان یک ابتکار مدیریت تغییر برای تغییر رفتار معامله گران پشتیبانی کنید. پاوینو قصد دارد این موضوع را به طور دقیق بررسی کند.

نقاط قوت و ضعف تیم (یا خودتان) را بسنجید
چه یک تیم یک نفره باشید و چه یک تیم صد نفره ، تیم فروش شما نقاط قوت و ضعف منحصر به فرد خود را دارد. وقتی شروع به جمع آوری مراحل آموزش فروش می کنید ، باید این را از قبل بدانید. اما برای مطالعه دقیق جزئیات باید چه سوالاتی بپرسید؟

وقتی مدیر عامل شرکت ملیسا رافونی با 50 نفر از مدیران ارشد این شرکت در تیم های 10 تا 1000 نفری صحبت کرد ، متوجه شد که هنگام ارزیابی کیفیت تیم فروش ، این چند سوال مدام مطرح می شوند:

پیشنهاد ارزشمند شما چیست؟ به نظر ساده می رسد ، اما جای تعجب است که برای برخی از شرکت ها دشوار است که توضیح دهند که چرا مشتری باید آنها را به جای رقبا انتخاب کند. و اگر تیم فروش شما موفق به انجام این کار نشود ، هیچ شانسی ندارند.

آیا روند فروش مشخصی دارید؟ اگر چنین است ، آیا به درستی کار می کند؟ آیا سرمایه گذاری منابع بیشتر در آن باعث تحریک تجارت شما خواهد شد یا شما را از تجارت خارج می کند؟ اگر برای تنظیم روند فروش به کمک نیاز دارید ، فقط با مشاوران ما در Pavino تماس بگیرید تا در این راه به شما کمک کنند.

درخواست مشاوره
فکر می کنید فروش شما همان جایی است که باید باشد؟ آیا فروش به شما مزیت مورد نیاز را می دهد؟ چه چیزی هزینه های شما را قابل قبول می کند؟ آیا فروش خود را با استاندارد صنعت مقایسه می کنید یا با فروش پیش بینی شده؟ از چه اقدامات کلیدی برای پیگیری عملکرد فروش استفاده می کنید؟ آیا آنچه را که باید اندازه گیری شود اندازه گیری می کنید؟ و آیا این ارقام به راحتی در داشبورد قابل دسترسی هستند تا مطمئن شوید در مسیر درستی قرار دارید؟ اگر نمی دانید کدام اهرم را می خواهید بکشید ، واقعاً نمی توانید بهینه سازی کنید.

برای افزایش قیف فروش یا افزایش نسبت بسته شدن چه کاری انجام می دهید؟ آیا برنامه روشنی برای رشد فروش دارید؟ آیا می دانید وقتی چاه خشک می شود ، باید به آبراه های جدید بروید؟ آیا تمایل خوبی برای ماندن در بالای خط فروش خود دارید؟ یا آزمایشاتی که می توانید برای افزایش فروش انجام دهید؟ آیا از مزایای مدیریت دانش آگاهی دارید؟

آیا جبران فروش رفتار درستی است؟ ما می دانیم که غرامت انگیزه قدرتمندی برای تیم های فروش است ، اما آیا ساختار غرامت شما صحیح است؟ چگونه از تغییرات بازار استفاده می کنید؟ این دنیای در حال تغییر است که هر ماه رقبا و راه حل های جدید در آن وجود دارد. برای ادامه چه کاری انجام می دهید؟ آیا شما فرهنگ شکست سریع دارید یا از کانال های جدید فروش استفاده می کنید؟ آیا افراد مناسبی دارید؟ اگر نه ، چرا که نه؟ تیم شما باید بزرگترین نقطه قوت شما باشد.

دانستن عمیق این س questionsالات ، تصویری کامل از عملکرد تیم شما به شما ارائه می دهد. با استفاده از این اطلاعات می توانید اصول آموزش فروش خود را تهیه کنید.

آموزش فروش

یک رویکرد جدید برای آموزش فروش
آموزش فروش مربوط به توسعه مهارتهای خاص در یک برنامه آموزشی 1 یا 2 روزه بود. فروشندگان دوره های آموزشی را می گذرانند ، مهارت های جدید فروش را می آموزند و سپس انتظار می رود که بلافاصله آنها را در محل کار خود اعمال کنند. در بیشتر موارد ، آنها تنها می مانند. ارائه دهنده مجبور بود اطلاعات مربوط به آموزش را حفظ کند و تعیین کند که چه موقع و کجا آنها را اعمال کند. بازاریابان می توانند با دانستن تکنیک های فروش موفق ، به مشاغل کمک کنند تا فروش خود را افزایش دهند. با توجه به اینکه 77 درصد آموزش در صورت عدم تقویت و تکرار فقط در مدت 6 روز فراموش می شود ، تعجب آور نیست که بیشتر آموزش ها در طولانی مدت عملکرد خوبی ندارند. با این دانش و زخم های ناشی از چندین شکست در آموزش فروش ، شرکت ها بر بهبود و تقویت آموزش فروش تمرکز کردند. یادگیری ترکیبی به یک صنعت مشخص نشده تبدیل شده است. از برنامه آموزش 1 یا 2 روزه خبری نبود. این آموزش اکنون شامل ارزیابی ، یادگیری الکترونیکی ، یادگیری مجازی (vILT) ، ایمیل و بازی است.

اگرچه یادگیری ترکیبی گامی در مسیر درست است ، آموزش فروش به ویژه در کمک به فروشندگان در یادآوری آموزش ، اما اغلب کافی نیست.